2014. október 2., csütörtök

Tanulok

1. Rég írtam bejegyzést.

2. A stúdió már 90 %-an készen van, viszont majdnem minden nap felhős az ég, vagy szakad az eső, ezért normális fotót nem bírtam készíteni az elmúlt 3 hétben. Így nem tudom még megmutatni, de gyakorlatban működik, nagyon szeretem. Ha kicsit jobb idő lesz, hozok fotókat!

3. Tanulok. Vagyis: TANULOK!!! :) Elkezdtem egy 300 órás lakberendező tanfolyamot, és hihetetlenül élvezem. Végre valami olyat tanulok amit nem érzek kínzásnak, ami úgy igazán érdekel, még az sem zavar, hogy egy héten két délutánt kell meló után tanulással töltenem....
Arra gondoltam, hogy nagyjából be fogok számolni róla, hogy miket tanultam, esetleg a rajzaimat, munkáimat is bemutatom majd, bár erre még senki ne igyon mérget...rajzkészségem ugyanis nincs....de állítólag megtanítanak rajzolni. Hát sok sikert a tanárnéninek, meg nekem is... :)

Első feladat az volt, hogy küldjük fotókat, olyan enteriőrökről, amik tetszenek nekünk. Mivel a Pinterest oldalamon kb. 1600 fotó van, nehéz volt kiválasztani 4 db-ot, végül úgy oldottam meg a dolgot, hogy berendeztem az "álomotthonomat" és minden helyiségről küldtem egy fotót. 

Ezeket, így ahogy vannak elfogadnám és minden probléma nélkül ellaknék bennünk!


Kezdetnek például itt van az előszoba:




Konyha:



Étkező:



A kedvencem: a nappali



A hálószoba:



A fürdőszoba:



A gyerekszoba:



A terasz:



És a végére azért a biztonság kedvéért egy nyaralót is idebiggyesztek :)



Tudom, hogy nem feltétlenül egy stíluson belül gondolkodtam, de ezeket az enteriőröket mind imádom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése