2014. augusztus 18., hétfő

Másoló - babaszoba fehérben



Nagyon megtetszett a fenti szoba, mert.... mert neutrális színek vannak benne, nem hivalkodó, nem giccses, pasztell, barátságos, ötletes.... szóval minden benne van, ami szerintem egy ízléses babaszobába kell.


Terveztem egy hasonlót, jobb híján az IKEA kínálatából válogattam össze a fentihez hasonló dolgokat:



A Polyvore-on kreáltam ezt a szobát, ami egy nagyon hasznos honlap, adott áruházak kínálatából jó kis montázsokat válogathatsz össze, akár divat vagy lakásdekoráció témakörben is.


Az általam berendezett szobában van:

  • PÖANG fotel - 19 990 Ft
  • REGOLIT lámpa - 1 490 Ft (vezetékkel együtt)
  • LUDDE báránybőr - 19 900 Ft
  • STOCKHOLM párna - 3 990 Ft
  • HENSVIK kiságy - 19 990 Ft
  • STUVA szekrények - 75 450 Ft
  • KLAPPAR elefánt - már nincs az IKEA honlapján
  • MULA fa játék - 2 990 Ft
  • LILLABO fa vonatkészlet - 2 490 Ft
  • halszálka mintás tapéta - 20 565 Ft (megvásárolható ITT) bár az ára elég húzós, némi keresgélést megér, hogy hasonlót találjunk kedvezőbb áron
 Nem mondom, ha összeadjuk, egész szép kis összeg jön ki, de persze ez relatív. Mindenesetre nekem nagyon tetszik! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése