2014. július 30., szerda

Ez nem egy gasztroblog...


... de ma Encsre (kb. 7000 lakosú kisváros, Miskolctól 30 km-re) kellett mennem céges ügyben, és háááát... ha az ember ott jár, akkor KÖTELEZŐ bemenni az "Anyukám mondta" étterembe!!!

Ugyanis ott van a világ legfinomabb sajttortája, golgotagyümölcs szósszal és perui hamis borssal (ez a bors téma mondjuk nekem nem ízlik, de a többi az fenséges).


 

Úgy döntöttem, hogy mivel végre szépen sütött a nap, kint, hátul a kertben eszem meg a jól megérdemelt sajttortámat. Legutóbb kb. 1 hónapja jártam ott, és nagy meglepetésemre azóta építettek egy rohadt jó pergolát, alatta fa padok, párnák, virágok, szóval nagyon meglepődtem és hihetetlenül jól esett ott a kaja.

(Olyan gyorsan elpusztítottam a tortát, hogy elfelejtettem lefotózni, de Marka boszikonyhájából lementettem egy fotót (azért nincs rajta a bors), azt tettem be ide, természetesen linkkel együtt, bocsi!!)


Szóval ha Encs felé jártok, érdemes bemenni, egy 2014. májusi kiadvány szerint a 6. legjobb vidéki étterem az Anyukám mondta.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése