2014. július 12., szombat

Az új mániám




Az az igazság, hogy egy ideje már érzem, hogy a blog életében változások lesznek. Ennek okai:

1. nekünk még nincs gyerekünk és emiatt kicsit/néha/sokszor hiteltelennek érzem azt, hogy tippeket adjak gyerekszobákkal/gyerekjátékokkal egyáltalán bármi gyerekkel kapcsolatban. Persze ahhoz, hogy a nekem tetsző, engem inspiráló fotókat, linkeket megosszam veletek, nem kell gyerek, de a másik ok ennél is nyomósabb:

2. engem is elkapott az Annie Sloan festék-láz :) Biztosan sokan ismeritek már, de olyan is akadhat, aki még nem hallott róla, ez sokban függ attól, hogy mennyire vagytok rákattanva a netre, a bútorfelújítós blogokra, stb. Én nagyon! 

Most épp mindent lefestenék, amit látok, és nagyon nehéz olyan dolgot találni, amit nem fog be ez a festék! 


 Aubusson Blue


Annie Sloan egyébként egy Oxfordban élő hölgy, aki az elmúlt 40 évét festéssel és festékek közt töltötte, szóval igazi szakértő. Neki köszönhetjük ezt a csodálatos festéket.


Arles



 Antibes Green


A festékkel nem csak úgy egyszerűen festetünk, hanem rengeteg izgalmas technikát is kipróbálhatunk vele. A hozzá való wax-szal fixálhatjuk a festéket, vízlepergető, szóval a kényes helyeken is használható. Igazából ezek a festékek és technikák az antikolásra lettek kitalálva, mármint antiknak tűnő felületek létrehozására.


 Barcelona Orange


 
Szerencsére workshopok alkalmával itthon is el lehet sajátítani ezeket a technikákat, ha valakit érdekel, pl itt, a Nemiskacat-nál facebook oldalán nézelődhet.


Duck Egg Blue
 

Én megmondom őszintén, hogy az antikolás nem igazán érdekel, hisz a skandináv stílus még mindig nagy kedvencem (én nem szeretem ha valami antiknak tűnik; vagy legyen régi vagy legyen új) viszont a színek és a festék minősége, jellemzői meggyőztek, ezért imádom használni őket. 


 Scandinavian Pink



Nagyon hamar szárad (kb. 5-10 perc, egyáltalán nem büdös, hisz természetes alapú, gyerekjátékokra, bútorokra is használható. És mivel vízbázisú, és mint már írtam, nem büdös, bent is festhetsz vele, így nagyon kényelmes, nem kell a bútort kicipelni, takargatni, stb. 






Szóval mostanában inkább festegetek, illetve a lakásunkban még szabadon fellelhető négyzetcentimétereket dekorálom. Erről fogok többet írni a jövőben, persze a gyerektémák sem maradnak el.
 Igazából az lenne a legideálisabb, ha a gyerkőcök cuccait festegethetném, de arra még várni kell...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése