2014. június 25., szerda

Mit kezdjünk a gyerekkel a nyári szünetben?

Hoztam a nyári szünetre néhány könnyen elkészíthető ötletet, amit, ha meguntak a gyerkőcök, akár dekorációként is használhatunk a gyerekszobában.



  Néhány tejes dobozból és egy kis festékből készíthetünk például egy egész utcát :)





Egy rétegelt lemezből vágjunk ki házikó formát és fessük le legalább 2 rétegben táblafestékkel. Bár én még csak kisebb kiszerelésben használtam a táblafestéket, ha nagyobb felületre kenném, biztos, hogy a Skolatex táblafestéket használnám, ami ebben a webshopban például 9 943 Ft. 

Mivel 2 literes kiszerelésben kapható és kb. 30 m2-re elég, érdemes összeállni valakivel és együtt rendelni belőle.




A fenti nemtudommihez (tudja valaki a nevét??)csak színes, mintás papírra és valami tartóra van szükség, amire rákötözgethetjük a csónakokat. A legegyszerűbb megoldás szerintem, ha hímzőrámát használunk, fából van, és mivel kör alakú, szépen rá lehet kötni a dolgokat. 

Én hímzőrámát mindig innen rendelek, sokáig bújtam a netet, de itt találtam a legjobb áron.


 


Ehhez szerintem nem kell sok magyarázat, egyszerű és nagyon ötletes...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése