2014. május 17., szombat

Szoba zöldben


Ha tanácstalanok vagyunk,hogy hogyan is kezdjünk hozzá a gyerekszoba berendezéséhez, sokat segíthet, ha először is keresünk egy meghatározó színt. 

Én személy szerint minden helyiségben a fehér falakat és fekete/fehér/fa bútorokat, nyílászárókat, padlót preferálom, ezekhez pedig általában 2 egyéb színt választok. Ezt a két színt nem egyenlő mértékben használom, fontos, hogy az egyikből több legyen, mint a másikból, hogy ne le legyen 
túlságosan összevissza a hatás.  


Ma zöld szobákat hoztam.




Az itt látható enteriőrökben jó ízléssel vegyítik a zöld színt más neutrális színekkel, pl. szürkével, bézzsel, stb. Nagyon egyedivé tehetjük a berendezést, ha teszünk bele egy régi bútort, vagy saját kezünkkel lefestünk bármit ami fából készült :) 

A legelső képen látható például az IKEA-nál kapható BEKVÄM fellépő. Ha ezt egyedivé akarjuk tenni, rengeteg ötletet találunk az interneten, DIY blogokban. A legegyszerűbb, tömör nyírből készült verzió 2 990 Ft-os áron kapható, ami szerintem nagyon baráti ár, főleg ha saját ízlésünkre formáljuk.




A legjobb mégis az, ha kukázunk valami régi darabot a nagymama sufnijában, esetleg szétnézünk az aukciós oldalakon. Szuper dolgokat lehet kifogni, csak türelem és jó szem kell hozzá.


Találtam egy nagyon stílusos szatócsbolti szekrényt a jófogás.hu-n, ez egy jó ütős színnel lefestve, biztos, hogy feltűnő része lenne a szobának. Az aljába rengeteg játék befér!




 Ezt az 50-es évekbeli műbőrrel bevont fa babakocsit pedig itt találtam. Az ára elég húzós, viszont a bolti műanyag játékokkal nem lehet egy napon említeni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése